146. Wywieranie wpływu na ludzi

Autor: Michał Zaborek

Jeśli czytałaś i znasz książki Roberta Cialdiniego i zagadnienia wywierania wpływu na innych, to być może pamiętasz odpowiedzi na poniższe pytania:
  • Dlaczego dostajesz cukierki w restauracji? I… jeśli jesteś kelnerką – jak je dać, aby otrzymać znacznie więcej napiwku?
  • Dlaczego większą siłę przebicia maja lekarze z dyplomami na ścianach swego gabintetu?
  • Jak zwiększyć efektywność sprzedażową kolegi z pracy, poprzez właściwe przedstawienie go klientowi?
  • Jak w prosty sposób znacząco zwiększyć obecność pacjentów, na umówionych wcześniej spotkaniach u doktora?
  • Dlaczego warto szukać punktów wspólnych na poziomie poza-pracowym, przed rozpoczęciem pracy nad trudnym problemem, który łatwo może doprowadzić do konfliktu?
Umieszczony poniżej filmik Roberta Cialdiniego odpowiada na wyżej wymienione pytania, prezentując sześć sprawdzonych naukowo metod wywierania wpływu na ludzi.

W sumie nic nowego, ale sposób przedstawienia wpisuje się w coraz popularniejszy trend „visual communication”. Ładne i przyjemne. Enjoy.